wtorek, 6 sierpnia 2013

Rozdział 4.

-Louis!?
Szybko podbiegłem do niego wyrywając z jego rąk strzykawkę pełną jakiegoś leku.
-Ile zdążyłeś sobie wstrzyknąć?! -krzyknąłem do niego waląc lekko go po twarzy aby nie zemdlał i zdołał odpowiedzieć na moje pytanie.
-Z cz-cztery? -odparł po czym zemdlał.
Poleciałem szybko na korytarz
-Pielęgniarka, pielęgniarka! -pielęgniarka szybko przybiegła pytając co się stało.
-Louis wstrzyknął sobie cztery strzykawki jakiegoś leku!
Zrobiła wielkie oczy i szybko pobiegła do sali mówiąc.
-Niech pan poczeka na krzesłach przed salą -i zamknęła drzwi.
Usiadłem i oparłem twarz o dłonie. Z oczu zaczęły mi lecieć łzy. Po co on to robi? W końcu wyślemy go do psychiatryka.
-Jezu Harry co się stało?! -krzyknął Niall wybiegając z łazienki.
-Lou wstrzyknął sobie cztery strzykawki leku. -wzdrygnąłem się aż.
Niall przysiadł się obok mnie i objął mnie ramieniem.
-Wyliże się z tego.
Po jakimś czasie przyszli Liam i Zayn. Lekarz powiedział że Lou musi zostać na obserwacji, i teraz sobie nic nie zrobi bo będzie przypięty pasami, więc możemy wrócić do domu. Wszyscy byli tak zmęczeni że pojechaliśmy do mojego domu, nie szliśmy spać, tylko zaczęliśmy rozmawiać.
-Co zrobimy jak Louis wróci do domu? Znowu będzie próbował sobie coś zrobić. -powiedział Liam.
-Zamykamy wszystkie pokoje, noże i wszystko co ostre chowamy, tabletki też. Jeśli zobaczysz że on coś znowu robi to dzwonimy po psychologa. -odparłem.

_________________
Od autorki:

Komentujcie, dla Was to minuta, a dla mnie to WIEEEELKA motywacja. :)
Jak widzę takie ciepłe komentarze to na serio się ciepło na sercu robi.

4 komentarze:

  1. :O CZTERY ! LOU TY DO GROBU W KOŃCU TRAFISZ! JPRD JAK MOŻNA SOBIE WSTRZYKNĄĆ LEK BEZ WIEDZY JAKI TO JEST ! ... a tak na serio to jest zajebiste ! tylko jak byś postarała się trochę dłuższe pisać to by było wtedy zajebiste ! Serdecznie pozdrawiam i czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się wydawało że jakoś krótkie. O.o
      Next jutro, tak codziennie daje. :D
      Pozdrawiaam.

      Usuń
  2. Aż cztery?!? L(o)udzie...
    PS Wyłącz konfigurację obrazkową, możliwe, że zdobędziesz więcej komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział , czekam na nexta :D ^^

    OdpowiedzUsuń